inai masih merah “Polis Trafik disahkan maut”

inai masih merah “Polis Trafik disahkan maut”|Seorang pegawai Polis Trafik singapura Yang baru sahaja melangsungkan pernikahan maut selepas dilanggar sebuah van di sepanjang Serangoon Road pada pagi Khamis (1 Jun).
Staf Sarjan Nadzrie Bin Matin, 29, menjalankan tugas rondaan trafik pada masa kejadian itu, kira-kira 10:40. Beliau telah dihantar ke Hospital Tan Tock Seng di mana dia kemudiannya meninggal dunia akibat kecederaan yang dialaminya.
Pesuruhjaya Polis Hoong Wee Teck berkata SSG Nadzrie adalah “berdedikasi dan disukai pegawai” yang menyertai pasukan itu pada tahun 2009.
“Saya amat sedih dengan kehilangan secara tiba-tiba Staf Sarjan Nadzrie … Kami akan melakukan segala yang mungkin untuk membantu keluarganya semasa tempoh yang sukar ini,” katanya sambil menyuarakan ucapan takziah kepada keluarga.

Foto dan video yang disiarkan di media sosial telah menunjukkan SSG Nadzrie meletakkan bergerak dalam keadaan berlumuran darah pada patch rumput. Sebuah motorsikal TP rosak juga dilihat berdekatan, manakala pemerhati, termasuk beberapa yang muncul untuk menjadi kakitangan perubatan, dilihat cuba untuk memberikan bantuan kepada pegawai itu.
Van hitam sedikit rosak juga dilihat diletakkan di tengah-tengah jalan raya berhampiran kejadian itu. Pihak polis berkata, pemandu berusia 52 tahun kenderaan itu telah ditangkap kerana perbuatan cuai menyebabkan kematian.
loading...

 
Copyright © 2014 Hot Sensasi Padat - All Rights Reserved
Template By Catatan Info