Ustad isteri 4,ditangkap khalwat dengan remaja


Fenomena poligami yang terjadi dikalangan ustad memang tidak mengejutkan lagi,kerana sejatinya lelaki diperbolehkan memiliki 4 isteri dengan sayarat mampu menafkahi mereka baik sahir mahupun batin serta mampu bersikap adil.
Pun, sayang.. masih ada segelintir suami yang kurang puas meskipun sudah memiliki 4 isteri.
Hal itulah yang berlaku kepada seorang ustad 54 tahun yang namanya tidak didedahkan kantoi menjalin hubungan dengan remaja 18 tahun yang merupakan jirannya sendiri.
Kejadian itu bermula ketika ibu gadis berkenan curiga dengan sikap anaknya yang terlalu kerap tidak pergi tarawih dengan alasan tidak munasabah.
Pada malam kejadian itu, ibu gadis berkenan sengaja mengintai dari belakang rumah mereka selepas memaklumkan ia pergi tarawih kepada anaknya.
Tanpa diduga jiran mereka yang merupakan seorang ustad dilihat masuk kerumah itu,kejadian pun dimaklumkan kepada warga sekitar sebelum membuat serbuan.
Keduanya ditangkap dalam keadaan mengaibkan dalam sebuah bilik rumah ituKedua pasangan diseret keluar rumah dan  menjadi perhatian warga hingga akhirnya diserahkan kepada pihak berwajib.
loading...

 
Copyright © 2014 Hot Sensasi Padat - All Rights Reserved
Template By Catatan Info