“Kenapa Rambut Macam Perempuan? Esok Jadi Nur Sajat Padan Muka”



Bukan sekali dua kita tengok komen komen yang tidak menyenangkan di instagram milik artis artis tanah air. Katakan saja artis yang mana, mesti pernah ada komen yang buruk yang ditinggalkan oleh netizen di intsragram. Sedangkan Siti Nurhaliza pun pernah kena dengan komen komen tak senang dari netizen.
Terbaru, giliran Rita Rudaini pulak dapat komen yang tidak menyenangkan di laman instagramnya. Memang ada lebih eloknya jika artis artis menutup laman komen di instagram nya. Maklumlah, nama pun public figure kan, tak boleh nak tapis dengan komen komen kecaman dari netizen.


Seorang pengguna laman instagram telah dikecam beramai ramai apabila dia menegur rambut anak Rita Rudaini yang dibela panjang. Mungkin nak tegur tapi terlaser pulak, maka beramai ramai lah mengecam pengguna tersebut termasuk lah Rita Rudaini sendiri. jTiba tiba pula komen dan kaitkan dengan seorang jutawan kosmetik. Hihi.


“Kenapa rambut macam perempuan? Kalau boy buat cara boy. Ni dah dididik jadi girl, esok jadi Nur Sajat padan muka”



Lalu bertalu talu wanita ini mendapat kecaman dari peminat Rita.


Okay tengok pula apa yang Rita Rudaini balas.
“Saya memang tak suka dan anti orang bodoh”


Jangan diganggu harimau yang sedang tidur. Tak payah tunggu dia bangun, anak anak dia dah bangun dulu. Lain kali kalau nak komen kat instagram artis ni, fikir banyak kali dulu ye. Kang tak pasal pasal. Hihi. Kalau tak suka tu, diam lagi baik.
loading...

 
Copyright © 2014 Hot Sensasi Padat - All Rights Reserved
Template By Catatan Info