Suami Lapor Isterinya Dirompak Dan Dirogol, Namun Setelah Polis Siasat Akhirnya Rahsia Wanita Itu Terbongkar


Kejujuran merupakan salah satu kunci kepada apa jua hubungan terutamanya sebagai suami isteri. Tanpa kejujuran rumah tangga yang dibina pasti akan goyah. 

Inilah yang terjadi pada seorang wanita yang akhirnya terperangkap dalam penipuan yang dibuatnya sendiri. Pada 13 Mei yang lalu, pihak polis telah menerima satu laporan kecurian melibatkan hampir RM60 ribu dan juga rogol yang terjadi berdasarkan rakaman CCTV yang dijumpai oleh suaminya. 

Pihak polis China telah mengerah satu pasukan yang khas untuk menyiasat tempat kejadian. Namun, setelah disiasat dengan teliti, pasukan polis mengesyaki sesuatu yang lain. 

Pihak polis berkata, kejadian dikatakan berlaku pada pukul 5 pagi dimana ramai orang telah lalu lalang. Selepas pihak polis menyiasat rakaman CCTV tersebut, 'perompak' tersebut tidak membawa sebarang beg kerana jumlah rompakan wang tunai sehingga RM60 ribu itu agak besar dan sepatutnya jelas kelihatan. 

Pihak polis kemudian menyoal secara berasingan pasangan suami isteri tersebut dan mengejutkan isteri tersebut mula membuat pengakuan bahawa perompak tersebut sebenarnya adalah 'kekasih gelap' wanita berkenaan. Wanita itu turut mengaku telah mengenali 'perompak' tersebut lebih setahun yang lalu menerusi WeChat dan bukanlah kali pertama 'perompak' itu datang ke rumahnya. 

Suami wanita itu sebenarnya telah memasang CCTV yang disambungkan kepada telefon bimbitnya tanpa pengetahun isterinya itu. Suami itu keluar dari rumah seawal 4.30 pagi namun berpatah balik apabila melihat seorang lelaki berada di rumahnya. 

Sejurus tiba di rumahnya, lelaki berkenaan menjadi panik dan mula membaling barang ke arah suami wanita tersebut dan melarikan diri. Wanita tersebut merasa bimbang rahsianya terbongkar membuat cerita bahawa lelaki tersebut adalah perompak dan telah merogol dirinya. 

Oleh kerana tiada pilihan lain, wanita tersebut telah mengaku menipu suami dan pihak polis dan dipenjara selama 10 hari. 
loading...

 
Copyright © 2014 Hot Sensasi Padat - All Rights Reserved
Template By Catatan Info