Malang Menimpa Atikah Suhaime Selepas Foto Kontroversi

Nasib malang menimpa Atikah Suhaime atau nama sebenarnya Nur Atikah Suhaime, 26 melalui situasi menyedihkan kerana terpaksa menjadi pegawai pemasaran selepas enam bulan tiada tawaran berlakon.

Menurut laporan mStar Online, Atikah Suhaime terpaksa pulang ke Singapura untuk melakukan pekejraan itu di sbeuah syarikat swasta selain wang simpanannya sepanjang menjadi artis sudah habis digunakan.

Ketika ditemui di TGV Encorp Strand mall Atikah sebok di majlis pra-tonton filem terbaru lakonannya, Pencuri Hati Mr. Cinderella.

Sebelum ini Atikah Suhaime pernah menjadi kontroversi selepas foto bogel miripnya dan juga pelakon Idris Khan tersebar di laman sosial.

Namun foto tersebut telah dipadamnya atas permintaan ibunya.

"Selama lima tahun, kehidupan saya ibarat di awan dan tidak berhubung dengan dunia sebenar.

"Saya juga sudah ketinggalan banyak hari jadi dan hari perkahwinan, malah ketinggalan hari kelahiran satu-satunya anak saudara saya," katanya.

Dia berkata, paling penting ialah dia merindui kehidupannya yang dulu. Malah, semangatnya juga sudah hilang.

"Selama enam bulan saya tak dapat apa-apa tawaran sehingga terpaksa menggunakan duit simpanan untuk menampung perbelanjaan.

"Jujur saya katakan disebabkan duit simpanan pun nak habis, saya nekad untuk pulang ke Singapura dan bekerja di sana sahaja.

"Kini saya sedang bekerja di sebuah syarikat swasta sebagai pegawai pemasaran sejak awal bulan Julai lalu. Saya tak letakkan masa berapa lama akan berehat tapi Insya-Allah saya akan kembali dalam dunia seni," kata Atikah kepada mStar Online.


  Sumber: mStar Online
loading...

 
Copyright © 2014 Hot Sensasi Padat - All Rights Reserved
Template By Catatan Info